piątek, 15 lutego 2008

Witam słodziutko na moim blogu :) Powstał on z miłości do wszystkiego co słodkie i z potrzeby dzielenia się przepisami, ale też uwagami, poradami, wątpliwościami, porażkami i sukcesami... Oby jak najwięcej tych ostatnich :)
Przepisy, które zamierzam zamieszczać na blogu będą raczej proste z dwóch powodów: po pierwsze, lubię prostotę, a dania wieloskładnikowe jakoś nie przemawiają do mojej wyobraźni ani do moich kubków smakowych. Po drugie: jestem młodą, dość zajętą osobą i nie mogę poświęcać gotowaniu/pieczeniu zbyt wiele czasu.

Ostatnio jednak postanowiłam poświęcić mu go więcej, gdyż niebawem zostanę młodą "panią domu" :)

Moje motto jednak pozostanie nie zmienione: prosto znaczy smacznie, a szybko nie musi znaczyć niezdrowo i niesmacznie :)

Zapraszam więc do czytania i komentowania wszystkich kochających słodkości, i tych, którzy tak jak ja dopiero zaczynają swoje kuchenne przygody, i tych bardziej doświadczonych (bardzo liczę na Wasze cenne porady i wskazówki).

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Fajny blog!
nie mogę się doczekać kiedy będą tu jakieś przepisy!